fredag 13 augusti 2010

1 cm

Alla dessa förvärkar verkar ha gjort någon nytta eller vad man ska säga. 1 cm öppen är man allt och vad som helst kan hända. Han kan komma när som och han kan ta ett tag till på sig. Men som det ser ut nu ska jag inte ta något för att förhindra att sammandragningarna/förvärkarna ska lugna ner sig. Vill det sätta igång så ska det få göra det. Hmmm panik! Vi har massor kvar att göra, vi har inget babyskydd, inga blöjor hemma, inga ateraljer till mig, sängen hans står fortfarande i sin kartong i källaren för vi har inte ens börjat måla i Gustavs rum.... *IIIIhhh* BB väskan är inte packad!! Jag har en stor tenta kvar att skriva på ena sommarkursen och och och och och jag är bara inte redo fast jag gått och önskat att han får komma nu.

2 kommentarer:

  1. oh sweet lord! va spännande! hoppas han får stanna inne lite till så ni hinner klart!!! pussokram

    SvaraRadera
  2. Känner mig inte heller redo. Kommer bli helt ställd när den dagen kommer.

    Ta hand om er! =)

    SvaraRadera